Aktuellt
Fyra snabba frågor till chatbot-Tilda
Vår kära chatbot Tilda har varit i väg på kurs och lärt sig en massa nytt.
Hej Tilda! Har du lärt dig något sedan senast?
– Ja, jag har blivit mycket bättre på att besvara hyresgästernas frågor och i dagsläget har jag svaret på över 500 frågor och jag lär mig hela tiden.
Vad kan du hjälpa Södertäljeborna med?
– Jag kan svara på generella frågor, exempelvis om hur man ställer sig i bostadskö. Men tyvärr inte frågor som rör ett visst kontrakt eller person, det får ni fråga mina kollegor på kundtjänsten.
Vad skulle du säga är det bästa med dig?
– Oj, det bästa med mig är nog att jag finns tillgänglig dygnet runt och att jag hela tiden lär mig, desto fler som pratar med mig desto mer lär jag mig.
Så här avslutningsvis, är det något du skulle vilja tillägga?
– Ja, jag skulle vilja hälsa till alla Södertäljebor och säga att jag verkligen ser fram emot att svara på era frågor.